Jaký je náš přístup?
- Po testování procházíme úlohy a příklady vysvětlujeme. Srozumitelně s nabídkou diskuze.
- Různé úlohy mají různé způsoby řešení. Předáme vám tipy k nejefektivnějšímu řešení a rady, jak si rozvrhnout čas a čím začít.
Jaké jsou ohlasy?
Dobrý den, děkujeme za Váš přípravný kurz. Ačkoliv Anička patřila k slabým žákům, byla nakonec přijata na odvolání na osmileté gymnázium do Neratovic. (uchažečů 130, přijatých 60). Máme radost a doufáme, že se jí bude dobře dařit ve studiu.
Vaše prognóza paní Výborná tedy dopadla výborně – přesně, tak jak jste sama prorokovala… :-). Dcera doma opravdu poctivě denně dělala cvičení a velmi ji pomohlo, že jste si jejího pokroku všimli a pochválili jí na kurzech. Samozřejmě se i zlepšila ve škole a to i přes svůj handicap s dyslexií.
Hodně úspěchů s dětmi a radosti z Vaší práce
Zdravím,
Vítek i my všichni moc moc děkujeme za jeho úžasnou přípravu, Vítek šel dnes na zkoušky připraven, jak dopadl pro něj bylo těžké říci, jen byl nesvůj z toho, že vůbec neměl žádnou trému. To mi přišlo úsměvné. Dostal 15 minut navíc, ty prý mu dodaly klid a pohodu a tak to asi mělo být.
Děkuji za to, že jste mne přesvědčily, ať potvrzení z poradny škole předám.
Dovoluji si reagovat na vaši žádost o zpětnou vazbu. Navíc se chci samozřejmě podělit o radost.
Lucka na gymnáziu Litoměřická skončila na 84tém místě – tj. 24tá pod čarou, což by snad prý dle četných indicií mohlo znamenat přijetí.
Na gymnáziu Ústavní se dělí o 46 až 48 místo, takže je rozhodnuto.
Mnohokrát vám všem (celému týmu přijímaček hravě) děkuji za to, jak jste se dětem věnovaly! Je to určitě úspěch nás všech.
Děkuji moc a přeji hodně úspěchů i do budoucna!